Firma noastră asigură organizarea următoarelor tipuri de evenimente atât în locația sa cât și în alte locații solicitate de client:

  • Evenimente corporate
  • lansări produse
  • congrese / conferințe
  • cocktail-uri
  • coffe break-uri
  • traininguri
  • Evenimente familie
  • Nunți
  • Botezuri
  • Majorate
  • Zile naștere/ onomastică
  • Alte evenimente

Sală de Conferinţe are o capacitate de 120 de persoane și reprezintă o opţiune excelentă pentru şedinţe de afaceri.

Sala dispune de aer condiţionat, ventilaţie automată, internet prin conexiune wireless, videoproiector cu ecran, flipchart şi sonorizare cu microfon fix sau mobil.

În funcţie de cerinţele clientului adaptăm sala de conferinţe şi oferim servicii de restaurant pe parcursul conferinţei.

Pentru mai multe detalii accesați firma la datele de contact.

  • Desert GRATUIT

    Incepand cu data de 20 aprilie, va asteptam la Restaurant Casa Domneasca cu desert GRATUIT din partea noastra!
    La oricare 2 preparate comandate, orice client va primi un desert din lista noastra de meniu:
    - Papanasi deliciosi
    - Clatite siciliene cu nuca si miere
    - Tiramisu gustos
    - Desert Casa Domneasca savuros
    - Tort de mere caramel
    - Inghetata asortata cu diverse arome